O privire în interiorul taberei noastre Silver Retreat 2021

0 16/11/2021 - Stil de viață YL, YOUNG LIVING

Din 29 septembrie până pe 2 octombrie 2021, evenimentul nostru anual Silver Retreat a avut loc în Salt Lake City și la ferma și distileria de lavandă Young Living Lavender din Mona, Utah, SUA. Invitații la tabără au fost cei care s-au calificat pentru prima dată ca Silver timp de trei luni consecutive. Deoarece tabăra din 2020 a trebuit, din păcate, să fie anulată, evenimentul incredibil de recunoaștere și formare din acest an a invitat liderii Silver Brand Partners care s-au calificat atât în 2020, cât și în 2021, ceea ce a făcut din acest eveniment o ocazie deosebit de specială de a reînnoi, reîmprospăta și inspira pe iubiții noștri Silvers, ajutându-i să progreseze pe calea atingerii succesului și a împărtăși produsele Young Living cu cei din jurul lor.

Una dintre participantele la Silver Retreat a fost Ines Situm din Croația, care și-a făcut timp pentru a scrie o relatare despre acest eveniment fantastic.

Vedere de la fereastra avionului cu peisajul acoperit de zăpadă de mai jos

Cuvintele lui Ines Situm

Vești bune pentru toată lumea! Aici, în Croația, nu mai avem nevoie de viză pentru a călători în Statele Unite! Această decizie a intrat în vigoare în urmă cu câteva zile, dar a fost destul de târziu pentru călătoria noastră la Silver Retreat din Salt Lake City, ceea ce înseamnă că această călătorie a depins în mare măsură de obținerea vizelor americane în pașapoartele noastre.

Ne-am pregătit pentru interviul de obținere a vizei ca și cum am merge să susținem o teză de doctorat. La propriu. Am avut o viziune și o dorință puternică pentru această călătorie, deoarece nu am vrut să ratăm această oportunitate, în ciuda măsurilor anti-pandemice la nivel mondial, așa că am decis încă de la începutul planificării Silver Retreat că nimic nu ne poate sta în cale.

Pe scurt, viza a fost aprobată! Deci, hai să mergem în Utah!

Șapte femei zâmbitoare pozează la începutul Silver Retreat

Trei zboruri diferite și un total de aproximativ 16 ore de zbor ne așteptau înainte de a ne îmbarca în această aventură. Să ai șansa de a participa la ceva atât de măreț nu se întâmplă în fiecare zi, așa că am fost încântată să împărtășesc toate aceste experiențe, emoții și entuziasm cu Maja, Petra, Nina, Nancy și Ivona. Deși suntem cu toate din echipe diferite în această afacere, aceste fete sunt cea mai bună companie pe care mi-aș putea-o dori. M-am consultat cu ginecologul meu, dar călătoria la sfârșitul celei de-a patra luni de sarcină mi s-a părut o binecuvântare. Grețurile trecuseră, mă simțeam bine, iar burta mea nu era încă uriașă, așa că această călătorie a venit în cel mai bun moment posibil!

Zborurile spre SUA au mers un pic mai încet decât mă așteptam, probabil din cauza emoțiilor pentru că nu puteam dormi, mai ales când zburam deasupra Groenlandei – a fost cu adevărat un moment special când am văzut acel peisaj frumos din aer! În acel moment, m-am întrebat dacă mai văzusem vreodată ceva la fel de fermecător sau de inspirațional. Nici măcar nu ajunsesem la Silver Retreat și deja mă simțeam recunoscătoare că fac parte din această călătorie și din această poveste.

În cele din urmă am ajuns în Salt Lake City și Silver Retreat a putut începe! Ne așteptau cadouri minunate și o primire călduroasă, cu un belșug de NingXia Red®. De asemenea, am avut parte de comentarii incredibile despre țara noastră și despre limba noastră, lucru care s-a întâmplat adesea în timpul șederii noastre în SUA. Toată lumea era interesată de limba noastră, întrebându-ne de unde suntem și întrebându-ne cum a fost experiența noastră de călătorie de până acum – răspunsul nostru a fost să îi invităm imediat pe toți să vină la recolta de Helichrysum de la ferma din Šibenik, care sperăm că va avea loc în frumoasa noastră Croația anul viitor.

Șase femei zâmbesc și se pozează cu mâinile deasupra capului, înconjurate de verdeață

A doua zi, am fost încântate pentru că ne aștepta o excursie la ferma de lavandă din Mona. A fost o zi minunată! De la razele soarelui până la ferma plină de oameni, nu putea fi mai interesant de atât. Cu toate acestea, pentru noi, una dintre cele mai interesante părți a fost sala de corturi, care era plină de produse YL la preț redus, pe lângă turul distileriei de uleiuri esențiale. Aici, am putut vedea cu ochii noștri ceea ce știam deja despre calitatea produselor Young Living. Totul a început chiar acolo și nu ne-a venit să credem că am avut ocazia să vedem totul cu ochii noștri. Nu pot să descriu sentimentul de mândrie pe care l-am trăit, mai ales când am zărit steagul croat lângă distileria de uleiuri esențiale, unde a trebuit să ne oprim și să facem câteva fotografii. După aceasta, prânzul servit la fermă a fost fenomenal, iar aici ni s-a adresat pentru prima dată Mary Young, o femeie care radiază inspirație!

Sâmbăta a fost rezervată special pentru cursul de formare a liderilor, iar acea zi a oferit cu siguranță mai mult decât ne așteptam. M-am bucurat de fiecare curs; Am plâns, am râs, am luat notițe, am studiat și am absorbit totul. După cursul de leadership, am stabilit să bem o cafea cu Emily, upline-ul nostru.  Uneori, totul mi se părea atât de ireal. M-am gândit la fetițele mele care se aflau în cealaltă parte a lumii și la mine, acum în America, înconjurată de oameni care m-au inspirat atât de mult. Seara am avut o petrecere unde ne-am bucurat de NingXia Red®, karaoke, am dansat și am râs, în timp ce făceam o mulțime de fotografii.

Patru femei cu ochelari de soare pozează și zâmbesc pentru o fotografie

Deși plecarea noastră era programată pentru dimineața următoare, am luat decizia de a prelungi mica noastră aventură cu încă două zile. Am închiriat o mașină și am vizitat frumosul parc național Arches și Park City, unde ne-am bucurat de culorile toamnei, de natură și de mâncare, în timp ce ne gândeam că Janica Kostelic a câștigat patru medalii în Utah la Jocurile Olimpice de iarnă din 2002.

Din fericire, zborul de întoarcere la Zagreb a trecut repede, pentru că eram obosite și am încercat să dormim în cea mai mare parte a timpului. În timp ce celelalte fete au adormit destul de repede, mie mi-a fost greu să mă relaxez în timp ce reflectam asupra călătoriei, așa că am avut grijă să folosesc Tranquil Roll-On. L-am aplicat cu generozitate și, ca de obicei, a fost o soluție salvatoare.

Odată ajunsă acasă, m-am gândit la timpul petrecut în timpul taberei și am știut că a fost ceva care va marca începutul unei noi călătorii cu Young Living. A fost exact ceea ce aveam nevoie pentru a găsi o nouă doză de pasiune și motivație și pentru a mă ajuta să le transmit tuturor că și ei pot experimenta această călătorie minunată, visând vise mari și schimbând vieți în bine.

Cinci femei zâmbesc și pozează pentru o fotografie de grup la Silver Retreat

Ai participat vreodată la una dintre taberele noastre Silver Retreat? Scrie-ne în comentarii sau contactează-ne la mseublog@youngliving.com.