Osvrt na Silver Retreat 2021.

0 16/11/2021 - YL životni stil, YOUNG LIVING

Od 29. 9. do 2. 10. 2021. naš godišnji Silver Retreat održao se u Salt Lake Cityju i na Young Livingovoj farmi i destileriji lavande u Moni u američkoj saveznoj državi Uti. Pozivnicu za ovaj susret uputili smo svima koji su prvi put ostvarili rang Silver tijekom tri mjeseca. Budući da Silver Retreat nismo održali 2020. godine, ove smo godine pozvali Silver partnere brenda koji su se kvalificirali za rang Silver 2020. i 2021. godine. Stoga je ovo putovanje bila posebna prilika da motiviramo i inspiriramo naše drage Silver partnere brenda i pomognemo im da utiru put do još boljih rezultata i uspješno dijele Young Livingove proizvode sa svijetom.

Jedna od polaznica Silver Retreata 2021. bila je Ines Šitum iz Hrvatske, koja je odvojila vrijeme da napiše osvrt o ovom fantastičnom susretu.

Pogled kroz prozor zrakoplova na krajolik prekriven snijegom

Priča Ines Šitum

Sjajne vijesti! Ovdje u Hrvatskoj više nam ne treba viza za putovanje u Sjedinjene Američke Države! Odluka je pala prije nekoliko dana, ali je poprilično zakasnila za naše putovanje na Silver Retreat u Salt Lake Cityju. Mogućnost polaska stoga je uvelike ovisila o uspješnom ishođenju vize.

Za razgovor o vizi u Veleposlanstvu SAD-a pripremale smo se kao za obranu doktorske disertacije. Doslovno. Jako smo željele poći na ovo putovanje jer nismo htjele propustiti savršenu priliku, čak ni unatoč dodatnim komplikacijama zbog epidemioloških mjera. Na samom početku planiranja Silver Retreata odlučili smo da nam ništa neće stati na put.

Ukratko, viza je odobrena! Pa, krenimo u Utu!

Sedam nasmiješenih žena pozira prije početka Silver Retreata

Prije upuštanja u ovu avanturu čekala su nas tri leta i ukupno 16 sati u zrakoplovu. Prilika za sudjelovanje u nečemu ovako velikom ne dobiva se svaki dan, pa sam s oduševljenjem podijelila sva ta iskustva, emocije i uzbuđenja s Majom, Petrom, Ninom, Nancy i Ivonom. Iako pripadamo različitim timovima, o boljoj ekipi nisam mogla ni sanjati. Konzultirala sam se sa svojim ginekologom, ali mi je putovanje pri kraju četvrtog mjeseca trudnoće bilo kao blagoslov. Mučnina je prošla, dobro sam se osjećala, a trbuh mi još nije bio do zuba, pa je to bilo savršeno vrijeme za putovanje.

Letovi za SAD išli su sporije nego što sam očekivala, vjerojatno od uzbuđenja jer nisam mogla spavati, pogotovo kad smo letjeli iznad Grenlanda – zaista je bilo čudesno iz zraka vidjeli taj bajkoviti krajolik! Zapitala sam se jesam li ikad vidjela nešto čarobnije i inspirativnije. Nismo ni stigle na Silver Retreat, a već sam osjećala golemu zahvalnost što sam dio ovog putovanja i priče.

S vremenom smo stigle u Salt Lake City i Silver Retreat mogao je početi. Čekali su nas prelijepi pokloni, srdačna dobrodošlica i obilje NingXije Red®. Tijekom boravka u SAD-u čule smo divne komentare o našoj zemlji i jeziku.
Svi su bili znatiželjni, pitali odakle smo i kako je naš dalek put prošao. Kao odgovor, odmah smo ih pozvale na berbu smilja Helichrysum Harvest, za koju se nadam da će se dogodine održati na našoj prelijepoj hrvatskoj farmi.

Šest žena smiješi se i pozira s rukama iznad glave, okružene zelenilom

Sutradan smo bile izuzetno uzbuđene jer nas je čekao izlet na farmu lavande u Moni. Bio je to prekrasan dan! Sunce, farma puna ljudi… nije moglo biti zanimljivije. Jedna od najvećih atrakcija za nas bio je ogroman šator pretrpan sniženim proizvodima Young Livinga i, naravno, obilazak destilerija eteričnih ulja. Ondje smo se vlastitim očima uvjerile u ono što smo već znale kad je riječ o kvaliteti Young Livingovih proizvoda. Sve je počelo upravo ondje i bilo nam je teško povjerovati da smo imale priliku biti na tom mjestu. Ne mogu opisati osjećaj ponosa koji smo doživjele, pogotovo kad smo ugledale hrvatsku zastavu pokraj destilerije eteričnih ulja, gdje smo jednostavno morale stati i snimiti nekoliko fotografija. Večera poslužena na farmi bila je fantastična! Tada nam se prvi put obratila i Mary Young – žena koja zrači inspiracijom.

Subota je bila rezervirana za trening o liderstvu i taj dan itekako je ponudio više nego što smo očekivale. Svako me predavanje oduševilo: plakala sam, smijala se, zapisivala bilješke, učila i sve upijala kao spužva. Nakon treninga o liderstvu sastale smo se s Emily iz naše gornje linije. Sve mi se s vremena na vrijeme činilo tako nestvarno. Razmišljala sam o svojim curicama na drugom kraju svijeta i kako sam sada u Americi, u krugu ljudi koji su mi velika inspiracija. Navečer je bila zabava na kojoj smo svi uživali uz NingXiju Red® i odlično se zabavljali uz karaoke i ples. Smijehu nije bilo kraja, a slikama smo ovjekovječili svaki trenutak.

Četiri žene sa sunčanim naočalama poziraju i smiju se

Iako nam je polazak kući bio zakazan za sljedeće jutro, odlučile smo svoju malu avanturu produljiti za još dva dana. Unajmile smo automobil i posjetile prekrasan nacionalni park Arches i Park City, gdje smo uživale u jesenskim bojama, prirodi i hrani, prisjećajući se kako je naša Janica Kostelić osvojila četiri medalje na Zimskim olimpijskim igrama 2002. upravo u Uti.

Srećom, povratni let za Zagreb prošao je brzo jer smo bile posve iscrpljene i nastojale smo većinu leta provesti spavajući. Iako su ostale cure zaspale prilično brzo, nije mi se bilo lako opustiti dok sam razmišljala o putovanju, no u spas mi je stigao Tranquil Roll-On. Primijenila sam ga u izdašnoj količini i, kao i uvijek, spasio mi je dan.

Nakon povratka kući promišljala sam o vremenu koje sam provela na Retreatu i znala da je to nešto što će označiti početak mojeg daljnjeg putovanja s Young Livingom. Upravo mi je to trebalo da pronađem novu dozu strasti i motivacije te da svima poručim da također mogu doživjeti ovo prekrasno putovanje, sanjajući velike snove i mijenjajući život drugih nabolje.

Pet žena smiju se i poziraju za grupnu sliku na Silver Retreatu

Jeste li već sudjelovali u jednom od naših Silver Retreata? Ostavite komentar u nastavku ili nam se javite na mseublog@youngliving.com